miercuri, 2 decembrie 2009

Umbra de parfum...sau lumanarea parfumata..

Era aici! Era aici acum cinci minute..! Era aici!Unde e? A plecat? A disparut? A avut motiv? Si il simt aproape...simt ca e langa mine..ii simt prezenta,mirosul,tot.! Nu vroia sa plece..Simt asta! De ce a plecat? Nu mai deschid usa..se va pierde mirosul...raman in casa azi...dar vine un el...un alt el.. cu un miros care il acopera pe celalalt..si ma pierd odata cu el. Incepe sa imi povesteasca vrute si nevrute,frumoase si urate,dar nu pot...nu ma pot concentra..imi sta gandul la mireasma..Observa ca nu sunt in apele mele asa ca imi face o cafea..Doar ca fug mancand pamantul,mirosul de cafea mi'ar fi acoperit urma de aroma pe care o mai simt.si nu imi permit..nu imi pot permite sa o pierd.. Ocolesc fiecare aroma,fiecare lucru parfumat,fiecare parfum,fiecare barbat..doar pentru a o mai simti macar pentru inca cinci minute...chiar daca e prea putin..mult prea putin..as vrea sa fie etern.Parfumul o sa se piarda in timp la fel ca si cel care il poarta..si totusi..eu? ce va fi cu mine?Eu ma voi mai putea da cu parfum? Sau probabil am nevoie de un parfum nou...unul mai rezistent..poate mult mai rezistent. Mai bine cred ca ar fi sa investesc intr'o lumanare parfumata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu